Výcvik létání podle přístrojů
SEP IR(A)
Kompletní výcvik 25 letových hodin
na simulátoru Cessna 172 EFIS Garmin G1000
a 25 letových hodin na letounu
Cessna 172 OK-TOC EFIS Garmin G3X + Garmin GTN 750Xi.
-
Letová hodina - C172 OK-TOC ... 6 026,-Kč
-
Letová hodina - Simulátor C172 ... 3 025,- Kč
-
Letová hodina s instruktorem IR ... 968,- Kč
-
25h na C-172 OK-TOC ... 150 650,- Kč
-
25h na simulátoru C-172 ... 75 625,- Kč
-
50h instruktor IR ... 48 400,- Kč
-
Předpokládaná cena výcviku ... 274 675,- Kč
Uvedené ceny jsou platné od 14. ledna 2024. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Uvedené ceny platí pro držitele PPL(A). Držitelům CPL(A) poskytujeme úlevu 10 letových hodin z celkového náletu 50 hodin.
Cena zahrnuje:
-
25 hodin praktického pilotního výcviku na simulátoru
Cessna 172 EFIS Garmin G1000 -
25 hodin praktického pilotního výcviku na letounu
Cessna 172 OK-TOC EFIS Garmin G3X + Garmin GTN 750Xi -
náklady na letového instruktora
-
předletové přípravy a poletové rozbory
-
přístup k výukovým materiálům
-
přístup k počítačovým programům a dokumentaci pro plánování letů
-
individuální konzultace s leteckým instruktorem
Cena nezahrnuje:
-
náklady na absolvování teoretického kurzu
-
náklady na vykonání teoretické zkoušky
-
náklady na lékařské prohlídky
-
náklady na letištní poplatky na jiných letištích
-
náklady na vykonání pilotní zkoušky
V případě významných změn ceny paliva účtujeme k uvedeným cenám palivové příplatky. Aktuální výši palivových příplatků naleznete zde.
Výcvik pro získání kvalifikace pro lety podle přístrojů (IR) se provádí na simulátoru Cessna 172 vybaveného EFIS avionikou Garmin G1000 a na našem letadle Cessna 172 OK-TOC, vybaveného nejmodernější EFIS avionikou Garmin G3X a GTN 750Xi.
Ve výcviku pro získání kvalifikace pro lety podle přístrojů (SEP IR) vás naučíme plánovat a provádět lety podle pravidel IFR v souladu s postupy, které se běžně používají ve velkých leteckých společnostech, kde létá většina našich instruktorů. Výcvik je rozdělen na dvě poloviny. Prvních 25 hodin probíhá na simulátoru. Zbylých 25 hodin pak absolvujete v letadle Cessna 172, které je vybavené nejmodernější avionikou Garmin. V průběhu výcviku absolvujete 2D a 3D přiblížení na letištích jako jsou Drážďany, Hof, Karlovy Vary, Brno, Ostrava a nebo Linec.
Žadatel musí před začátkem kurzu splnit následující požadavky:
-
Věk nejméně 18 let.
-
Být držitelem platné kvalifikace SEP + VFR NIGHT.
-
Minimální nálet 50 hodin jako PIC na navigačních letech.
-
Ukončená teoretická zkouška v minimálním rozsahu IR na ÚCL.
-
Být držitelem zdravotního osvědčení 1. třídy, nebo 2. třídy s tónovou audiometrií.